فرحي

اصنع بطاقتك مع شبكة أفراح

الأربعاء، يوليو ٠٩، ٢٠٠٨

نعمة "الالف"..


حرف "الالف" .. خرب..
لتدوينة دى من غير حرف "لف"..
حولى تفهمو من غيره ..

للبتوب مسكين .. كل لحمل عليه .. زريرة طقت.. و تقريب كل كلمة فيه حرف "لالف".. فخد عطلة .. بدون مرتب .. و بدون حتى م يحدد هيرجع متى ..

و نحن .. ندور على بدئل .. ندور على كلام مفهوش "لف" ..
فهمين طبع..
مش عيزه قولكم بكتب على مسنجر زى ..

مثلا..

لفرقه لى جيه دى كله على عتبر نى كتبه كل لكلم ببللف عدى .. و نتو بقى تفهمى .. فهمنى طبع .. :)

و لله حرف "الالف"...لوحدة .. نعمة ..
مابلك كل الكيبورد..

حسه نى مشلولة..
ربى يعدل وضعن..

هناك ١٢ تعليقًا:

Arsenal Way يقول...

اولا مبروك النجاح
ثانيا ليس حرف الالف هو النعمه هنا ولا الكيبورد
انما نعمة الكتابه والقراء والتعلم هي النعمه
فقد تملكين افكارا كثيره ولكن لا تملكين طريقةالتعبير عنها
فسبحان الذي علمنا ما لم نعلم
اللهم لك الحمد والشكر على كل ما علمتنا
اللهم علمنا ما ينفعنا وانفعنا بما علمتنا
تحيــاتي

mohammed alsha3r يقول...

يارب ديمها علينا نعمه واحفظها

ام يحيي يقول...

آية ؟؟
آية علاء ؟؟
انا مش مصدقة نفسي .. كل السنين اللي فاتت وفي الاخر نتقابل علي النت

وحشتيني والله .. ووحشتي ناس كتير نفسهم يشفوكي

زمان كنت بدخل علي الملتقي ولقيتك كاتبة حاجة هناك .. مش هتصدقي لو قلتلك اني توقعت ان انتي همس المشاعر

وانهارده اما لقيتك كاتبة تعليق في مدونة دخلت علي طول

متتصوريش فرحت اد ايه اما اتأكدت ان انتي آية
فعلا .. هو ده الحب في الله
بس شكلك اتغير شوية .. للاحسن طبعا
قرأت تدوينتك عن اشتياقك لأخوات طنطا
واحنا والله كلتا مشتاقين ليكي .. دايما فاكرينك بكل خير .. وحب
حاولي ياآية تيجيلنا .. بجد حاولي هنفرح جدا

يا تري عرفتيني ؟؟
هسهلك شوية ..مش مي لا جهاد ولا شيماء
واسمي من تلات حروف وبيبدأ بالهاء

عرفتي ولا لسه؟

غير معرف يقول...

إنتي نسيتي حاجة تانية مهمة جدا وهي إن من غير حرف الألف مش حينفع تكتبي إسمي.. أنا إسمي كدا حيبقى أعرج إنتي ناسية إن الألف دي هيا العصاية اللي بأتسند عليها .. ولي فيها مآرب أخرى .. أرجوكي عالجي الموقف أنا حاسس كدا إن أنا مشلول.. أستعطفك .. أحتاج الى ( ألف ) أشد بها قامتي ..أحتاج الى ( ألف ) حتى لاتسقط هامتي .. عفوا .. أحتاج إلي ( ألف ) .. إمضاء : ( حمد ) إبن خالتك

المـ(همس)ـشاعر يقول...

سمحونى يا جماعة ..
و الله الف مكسر مجديفى ..
مش عرفة حتى ءحدث المدونة زى خلق ربنا

مصطفى ..
الله يبارك فيك .. و عقبالك ..
بس فعلا زى مقلت .. كلها نعم ..
و ءولاها بالشكر ..
نعمة البوح .. :)

محمد..
آآآآآآآآآمييين :)

أم يحيى ..
من يوم ما قريت تعليقك و أنا مش على بعضى ..
هبة و لا هند ..
معقول بيقتو أم يحيى ..
معقول :)
بجد مش مصدقة ..
بس لازم أعرف علشان خطرى ..
ءدينى أماره ..
بجد ءنتو كلكو وحشتتتتتتتتتتتوونىىى موت
بجد .. نفسى ءنزلكم يوم ..
قريب هشوفكم إن شاء الله ..
ءدعولى جدا .. و سلميلى على كل لى عندك بجد و بوسيهم لى وحده وحده ..

بحب الاخوان ..
أنا كمان بحبهم موووت .. و مش متخيلة حياتى من غيرهم ..
و شكرا على المرور :)

(حمد بن خالتى)
أولا يا فندم ..
شرفت مدونتى .. عالمى الصغير ..
و أوعدك فى أقرب وقت أخذ معضلتك بعين لاعتبار ..
و أصلحلك .. اللالف .. :)

الشاعر والكاتب احمد هيكل يقول...

ايه الجمال ده
ايه الروعه دي
بجد جميله جدا هذهي المدونه
بموضعها الرئعه
لكي تحياتي
واتمنا التوصل اختي الفاضله

غير معرف يقول...

يتشرف موقع شرقاوى اون لاين بدعوة حضرتك لحضور ندوة بعنوان

آداب الخطوبة وفنون الاختيار

مع الدكتورة إيمان عزب الاستاذ بكلية الصيدلة

وذلك يوم الاثنين القادم في تمام الساعه 8.30 مساءا

http://sharkawyonline.net/vb/showthread.php?t=14166

همسة قلم يقول...

ههههههههههههه

ألف سلامة على حرف الالف بتاعك ياايوي

ياريت لو رديتي عليا تردي بهمسة قلم لانك كده هتشوهي اسمي من غير ألف :D

ألف مليون هنية النجاح ياقمرة ويارب عقبال التخرج ان شاء الله وتبقى اجدع اعلامية :)

وتعملي اللى اختك ماقدرتش تعملوا :D

وحشتيني ياايوي بجد ..

محمد شوشة يقول...

ن عوز قول ن لتدوينة دى جميله جد بس لو تكررت مع حروف لعربية يبقى لدنى ضعت ومش هنعرف نقر ى حجة
سلم

المـ(همس)ـشاعر يقول...

شاعر الأحزان ..
بجد بجد .. شرفنى مرورك جدا ..
و لك اهتمامات كثيره هى فى مجالات اهتمامى..
ان شاء الله معرفه مشرفه ..
جزاكم الله خيرا ..

سمسمتى ..
وحشااانى مووت..
المشكله دلوقتى ان انا كنت زعلانه ان حرف الألف بتاع اللابتوب خرب ..
الظاهر إنى نقيت فيها ..
لان شاحن اللابتوب نفسه فرقع ..
كدهو مع نفسه .. و انا قاعده عليه لاقيته بيولع ..
و بكده .. انتحر اللابتوب الى حين البعث ..
طبعا مش البعث بتاع صدام علشان مش حد يفهم غلط ..
ههههههههههه
و الله يبارك فيكى يا حبيبى .. و عقبال السنه الأخييييييره بقى و أخلص ..

أخى العربى ..
مصر منوره بحضرتك .. :)
و مدونتى كمان نورت بزيارتك بجد ..
زى ما قلت لاسماء ..
اتأنتكت على حرف الألف .. اللابتوب زعل كله ..
و انتحر ..

ربنا يعدل الحال من عنده ..

(المهاجر الى الله) يقول...

السلام عليكم :ازايك يا ايه كتير واحشانا انتى وخالتى واخواتى البات كلهم اتمنى انكم تكونو بخير حال .
انا كنت باتصفح فجيتى على بالى ولم اتمكن من محادثتك عن طريق الايميل لانه للاسف اتحذف لانى كنت باعمل شوية تجديدات وتحديثات على مدوناتى ومواقعى وايميلاتى
فيظهر انه اتحذف عن طريق الخطاء
وعموما ده رابط مدونتى على blogspot
http://eyuon.blogspot.com/
وده رابط مدونتى على مكتوب
www.mohajerelaallah.maktoobblog.com
وسوف ارسل لكى باقى روابط مدوناتى ان شاء الله
وسلميلى على خالتى واخواتى كلهم وخصوصا احمد

عمرو فكرى يقول...

تقدرى تاخدى حرف الالف كوبى وكل ما تحتاجيه تحطيه بيست
انا كنت بعمل كدة مع حرف السين !