فرحي

اصنع بطاقتك مع شبكة أفراح

الأحد، يوليو ٠٦، ٢٠٠٨

طعم النجاح ..



جبت النتيجة النهادرة ..
بجد الدنيا مش سيعانى من الفرحة ..
أنا و اختى الى معايا فى اعلام احنا الاتنين ..
جبنا جيد جدا..

أنا فرحانة جدا ..
كنت رايحة اتكلم بنات من دفعة سنه اوى عن القسم ..
همه خلاص يبقوا فى تانيه ..
و محتارين يختاروا قسم ايه ..
فطلبوا اروح اتكلم معاهم ..

كنت رايحة اصلا باقدم رجل و أخر رجل ..
عارفه ان هاعرف النتيجة ..
بس ما كنتش عايزه اجيبها قبل ما اقعد معاهم ..
بس رحت جبت بتاعه اختى ..
و كنت فرحانه مووووت..
شفاء يا حبيبتى كانت متعقدة من مصر و الكليه و الدنيا ..
و كانت خايفه جدا ..
و انا كنت خايفه عليها أوى..
بس هى ذكية جدا ما شاء الله عليها ..
عسل ..
حتى جابت اكتر منى بدرجة و نص ..
ما شاء الله ..

بعدها رحت جبت النتيجة بتاعتى ..
صحيح اتعذبت علشان اخترق الجموع الغفيره ..
بس الحمد لله ..
كل ما جيب ماده افرح ..
صحيح كان فى مادتين فيهم اجحاف جاااامد ..
و واحده منهم انا ناويه اكلم الدكتوره بتاعتها ..
بس برضو الحمد لله ..
فعلا انجااااااز..

بس برضو هاخد السمر كورس ..
و كمان هاسجل فى فنون تشكيلية ..
يعنى ان شاء الله هاضرب عصفورين بحجر ..
هادرس هوايتى أكاديميا .. و اكمل مجموعه اللوحات علشان المعرض ..
ان شاء الله ..
و كمان احنا تلاته بس ..
يعنى درس خصوصى تقريبا ..
و الدكتور هيكون مركز معانا ..
و دا معناه انى هاجيب فيها تقدير كويس جدا ان شاء الله ..

عقباااااااالكم كلكم يا رب ..
افرح بيكم كلكم قريب ..
عقبالك ي لولو .. و يا رورو ... و يا مريوم .. و فزلوووكة .. و يا كل بنوته و أخ اعرفهم
نفسهم ينجحوا فى الكليه و يخلصوا ..

عقبااااال التخرج يا رب ..
خلاص بقيت فى سنه رابعة ..
أخيرا ..

هناك ٦ تعليقات:

غير معرف يقول...

مبروك النجاح ..
كتاب "كيف تتحكم في قوتك الذاتية لابراهيم الفقي " مهم جدا مع النجاح

Moustafa` يقول...

ألف مبروك لشفاء وليكي
وعقبال الباقيين كلهم
تصدقي طعم النجاح اتنقلي
يارب أطمن بقه ..كلها يوم ونص
بمووت م القلق طبعا
----
سمر كورس ..فنون تشكيليه
ربنا معااكي وتتخرجي كمان
سلام

المـ(همس)ـشاعر يقول...

الغير معرف الكريم ..
الله يبارك فيكى او فيك ..
و عقبالك لو كنت فى الكليه ..
و هنيالك لو كنت اتخرجت :D

ان شاء الله استفيد من توصيتك .. اكيد ان شاء الله هاقرأه ..
جزاكم الله خيرا ..


إزاز .. :)
عاجبنى الاسم ..
الله يبارك فيك ..
و عقبالك ان شاء الله .. :)
ان شاء الله ربنا يطمنك قريب ؟.
اوى .. و تكون النتيجة اجمل مما تتصور كمان .. :)

احلى حاجه فى السمر كورس دا ..
انه فى حاجه انا باحبها ..
مش هاحس انى باذاكر يعنى :)

يا رب ان شاء اله اتخرج بقى .. علشان تعبت من الحبسه دى .. :)

و انت كمان يا رب ..

غير معرف يقول...

ألف مبروك النجاح يا آية
عقبال التخرج يا رب
يلا شدي حيلك

صاحب المضيفة يقول...

ربنا يفرح قلبك بكل الأخبار الحلوة دايما


كل سنة وانتي طيبة وبخير وعافية يارب

Osaid Rasheed يقول...

(: